Досить часто в педагогічній практиці та соціально-психологічній роботі закладів освіти виникає проблема девіантної поведінки. І хоча ця проблема не нова, способи її подолання різноманітні все ж універсального рецепту немає. Адже, як кожна життєва складність унікальна, так і підхід до дитини, яка переживає цей стан – повинен бути індивідуальним. Як працювати з такими дітьми, як здолати барьєри та проблеми, що таке адикція, – саме такі питання постали перед класними керівниками на методичному об’єднанні під час ділової гри з елементами тренінгу «Соціальні чинники девіантної та адиктивної поведінки учнів, який провела ЗДВР Бойко М.В. Цікаві форми роботи, рольові ігри, вирішення проблемних питань дали можливість кожному учаснику заходу висловити свою думку, спробувати себе в ролі «важкої дитини». Очікування від заходу у всіх учасників збулися.