ГВОЗДЬОВА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА
заступник директора з навчально – виховної роботи у Смілянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 з 2023 року.
учитель української мови та літератури Смілянської загальноосвітньої школи I – III ступенів №6 Смілянської міської ради Черкаської області , вища кваліфікаційна категорія, “старший учитель”
Життєве кредо: “ Щоб очі засвітилися від щастя, достатньо одного доброго слова…
Педагогічне кредо: «Сенс людського життя – бути джерелом світла й тепла для інших людей»
Народилась 11.06.1973 р. у м.Карло-Лібкнехтівськ (нині Соледар), Бахмутського району Донецької області . Закінчила Карло-Лібкнехтівську середню школу №13.
З 1990 по 1995 рік здобувала вищу освіту у Слов’янському державному педагогічному інституті .
Трудову діяльність розпочала на посаді вчителя української мови та літератури у Соледарській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №13 у 1993 році. Виконувала обов’язки керівника шкільного методичного об’єднання учителів української мови та літератури. У 2011 році була призначена на посаду заступника директора з навчально-виховної роботи Соледарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови Соледарської міської ради Донецької області.
У вересні 2022 року призначена на посаду вчителя української мови та літератури Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13. Вчитель вищої кваліфікаційної категорії, “старший учитель”. Педагогічний стаж роботи становить 29 років, стаж на керівній посаді — 11 років.
Переможець обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості «Створи шедевр» (2021р.), учасник обласних творчих лабораторій “Сучасні тренди в освіті. Профільне навчання в умовах реформування освіти в Донецькій області”, “СТЕМ-освіта на уроках української мови та літератури”. Презентувала у співавторстві з колегами авторську програму “ Творчий мовно-літературний світ” , створену для підготовки учнів до участі у творчих конкурсах, олімпіадах тощо. Учасник авторських творчих майстерень “Змішане навчання на уроках української мови в Новій українській школі” (2021 р.), “Лайфхаки, або Ненудне ЗНО” (2022р.) при Донецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
ПОРТФОЛІО учитель української мови та літератури ГВОЗДЬОВОЇ ОЛЕНИ ЛЕОНІДІВНИ
ЧОРНЕНЬКА АЛІНА ВАЛЕРІЇВНА
педагог – організатор – методист
Створила виховну систему роботи у школі, яка базується на здоров’язберігаючих технологіях. Організовує роботу учнівського самоврядування – центр «Берегиня» – на принципах самостійності, творчості, обґрунтованості. Важливим аспектом у роботі педагога-організатора є робота волонтерського загону «Доброта», який виконує виховну функцію та згуртовує дітей ідеями милосердя та доброти. Загін «Доброта» з 2007 року тісно співпрацює з МБФ Україна 3000 та здійснює проектну діяльність..
Працює індивідуально з батьками учнів, які порушують поведінку. Виступає на засіданнях Ради школи, Ради профілактики, батьківських зборах, засіданнях «Педагогічної світлиці», педагогічних радах та нарадах при директору.
Активна, життєрадісна, енергійна, здатна генерувати передові ідеї та впроваджувати їх у життя. Бере активну участь у громадському житті колективу. Користується повагою серед батьків, колег та учнів.
ПОРТФОЛІО педагога-організатора ЧОРНЕНЬКОЇ АЛІНИ ВАЛЕРІЇВНИ
ТІТОВА ЛІНА ВАЛЕРІЇВНА
Соціальний педагог Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6
Освіта: вища, закінчила Уманський держапвний педагогічний університет ім. П. Тичини за спеціальністю: вчитель трудового навчання, креслення, інформатики, ОБЖ. Загальний стаж роботи 32 роки.
Життєве кредо: Ніколи не шкодуйте. Якщо це було добре, то це чудово. А якщо це було погано, то це досвід.
Педагогічне кредо: «Намагаючись пізнати таємницю дитячої душі, бачу в кожній дитині свого вчителя та вихователя» Шалва Амонашвілі.
Проблема над якою працює: Створення умов для зміцнення та збереження психічного та повноцінного здоров’я учня, забезпечення сприятливого клімату в учнівських колективах.
Напрямки моєї діяльності: діагностика, консультування; зв’язки з громадськістю, просвіта, профілактика, організаційно-методична діяльність.
Основною метою моєї роботи полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
Постійно вивчаю та оцінюю особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об’єднань.
ПОРТФОЛІО соціального педагога ТІТОВОЇ ЛІНИ ВАЛЕРІЇВНИ
КУЦЕНКО СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
бібліотекар школи
Проблемне питання: «Впровадження інноваційних технологій у роботі з читачами».
Талановитий бібліотекар, має високу науково-теоретичну підготовку, досконало володіє методикою за всіма напрямами її діяльності: комплектування і використання довідково-інформаційних фондів; створення довідково-пошукового апарату, бібліотечного та довідково-інформаційного обслуговування; посилення ролі навчальної, науково-популярної, художньої книги у вихованні в учнів інформаційної культури, любові до книги, культури читання, розвитку пізнавальних інтересів і здібностей. Є ініціатором створення лекторської групи юних читачів._Під час проведення предметних тижнів у бібліотеці систематично організовує книжкові виставки.
У 2014 році взяла участь у Інтернет-семінарі «Сучасні підходи до розвитку читацьких інтересів школярів», у 2015 році – «Місячник шкільної бібліотеки-2015» під гаслом «Виховуємо громадянина – патріота України» .
У травні 2017 року одержала сертифікат учасника обласного Інтернет-семінару «Роль шкільної бібліотеки у національно-патріотичному вихованні дітей та молоді». Отримала ІІ місце в обласній виставці «Освіта Черкащини» у 2015 році за роботу «Роль шкільної бібліотеки у формуванні громадянина-патріота» . У 2017 році – IІ місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека – 2017» у номінації «Шкільна бібліотека- інформаційний центр навчального закладу». У травні 2017 року наказом УОН ЧОДА №133 від 22.05.2017 нагороджена сертифікатом за серію цифрових ресурсів із теми «Шкільна бібліотека-інформаційний центр навчального закладу». У 2015 році нагороджена грамотою управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Смілянської міської ради за результативну участь у міській виставці «Сплітаємо вінок ідей», у 2017 році – за якісну підготовку цифрових ресурсів на обласну виставку «Інноваційний пошук освітян Черкащини». У 2015 році отримала диплом ЧОІПОПП за методичний посібник «Роль шкільної бібліотеки у формуванні громадянина – патріота».
Користується авторитетом серед колег та учнів.
ПОРТФОЛІО бібліотекаря школи КУЦЕНКО СВІТЛАНИ ЛЕОНІДІВНИ
ГОРБИК СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ ШКОЛИ
Рік народження 13 липня 1989 рік. Освіта- Вища. Навчальний заклад закінчила, у якому році –Переяслав – Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди у 2012 році Фах- Психолог. Психолог консультант.
МОЄ ПРОФЕСІЙНЕ КРЕДО: «Мудрий цінує всіх, адже в кожному знаходить хороше». Б.Моралес
Своє завдання бачу в тому, щоб допомогти дитині зрозуміти і прийняти себе, навчитися ефективно взаємодіяти з іншими людьми, грамотно і конструктивно вирішувати конфліктні ситуації, вибудовувати свій життєвий шлях відповідно до своїх мрій і можливостей.
РОБОТА З УЧНЯМИ: –Психодіагностичні дослідження; –Робота з дітьми з ООП; –Проведення корекційно-відновлювальних та розвивальних занять, тренінгові заняття; –Психологічна просвіта; –Профорієнтаційна робота; – Індивідуальне, групове консультування
Просто бути щасливим тут і зараз.
ПОРТФОЛІО практичного психолога школи ГОРБИК СВІТЛАНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ