
ЧЕПКА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА
вчитель інформатики вищої кваліфікаційної категорії
Життєве кредо: “Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!”
Педагогічне кредо: «Управляй з допомогою розуму, веди з допомогою серця»
Народилась 25.09.1976 р. у с. Подібна, Маньківського району на Черкащині. Закінчила Маньківську середню школу №2, нагороджена золотою медаллю за особливі успіхи у навчанні.
З 1993 по 1998 рік здобувала вищу освіту у Черкаському державному університеті ім. Богдана Хмельницького на фізико-математичному факультеті, за спеціальністю вчитель математики та інформатики.
Після закінчення університету у 1998 році розпочала трудову діяльність на педагогічній ниві у Балаклеївській школі I – III ступенів №1 вчителем інформатики. У 2000 році перейшла на роботу вчителем інформатики у Смілянський міжшкільний навчально-виробничий комбінат, де з 2008 працювала заступником директора з навчально-виховної роботи.
У липні 2016 року призначена директором Смілянської ЗОШ I – III ступенів №6, педагогічний стаж роботи – 18 років. Вчитель вищої кваліфікаційної категорії.
Переможець Всеукраїнського конкурсу «Кращий профспілковий лідер-жінка 2010» серед первинний профспілкових організацій України.
З 2008 була заступником голови Смілянської організації профспілки освіти.
ПОРТФОЛІО вчителя інформатики ЧЕПКОЇ ЛЕСІ ОЛЕКСІЇВНИ
БОЙКО МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
вчитель зарубіжної літератури
Проблемне питання – «Формування творчої особистості засобами художньої літератури»
Життєве кредо: “Віддай людині крихітку себе.За це душа поповнюється світлом” Л.Костенко
Педагогічне кредо: «Для того, щоб навчати інших, треба вчитися самому; щоб виховувати інших, треба починати з себе; щоб розвивати інших, самому потрібно постійно розвиватись»
Професійна мета – формування життєво – компетентної особистості.
Закінчила Черкаський педагогічний інститут у 1990 році, вчитель зарубіжної літератури та російської мови, вища кваліфікаційна категорія, звання «старший вчитель».
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і яку любиш. Саме такою для Марини Володимирівни є педагогічна діяльність.
Марина Володимирівна поширює нові форми педагогічної роботи, які культивують любов до рідного краю, свого народу, домівки батьків, оберегів національної культури.
Працюючи з дітьми, завжди пам’ятає, що кожен учень має відчувати: вчитель є демократичним лідером дітей – доброзичливим, люб’язним, але стійким, вимогливим, послідовним.
Досвід приходить не зразу, його набувають з роками. Особливо вагоме значення він має у діяльності заступника директора з виховної роботи, адже від того, як педагог може використати у роботі власні методи і прийоми, відшліфовані роками наполегливої праці, залежить ефективність виховного процесу.
Не загубити! Не втратити! Відродити! Ось ниточка, яка залишає слід у дитячих серцях та пронизує всю педагогічну діяльність Бойко Марини Володимирівни.
ПОРТФОЛІО вчителя зарубіжньої літератури БОЙКО МАРИНИ ВОЛОДИМИРІВНИ
ІЛЬЇНА ТЕТЯНА ГЕОРГІЇВНА
вчитель математики вищої кваліфікаційної категорії
Педагогічне кредо: “Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, і тоді він засяє, заіскриться, як найкоштовніший діамант.”
За час роботи зарекомендувала себе здібним, творчим, досвідченим педагогом. Має власну науково-теоретичну підготовку, досконало володіє методикою викладання свого предмета. Як вчитель математики працює над проблемою “Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках математики”. На уроках математики впроваджує інноваційні технології, інтерактивні методи навчання, які спонукають учнів до підвищення якості навчальних досягнень, зацікавленості у вивченні предмету.
Проводить уроки на належному фаховому та методичному рівні, поєднуючи навчальну і розвиваючу мету. На уроках математики впроваджує рівнево-ступеневе навчання, спрямовує свою роботу на розвиток пізнавальної, творчої діяльності учнів. Впроваджує в практику своєї роботи уроки-лекції, уроки-заліки, уроки-відкриття, уроки-захисти, уроки-казки, уроки з комп‘ютерною підтримкою. Проводить роботу, яка забезпечує інтенсивне навчання і самонавчання учнів. Використовуючи різні форми і методи навчання, розвиває в учнів логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам‘ять. Жоден урок не проходить без диференційованого підходу до учнів з урахуванням фізичного, розумового, інтелектуального рівня кожної дитини. Для цього використовує різнорівневі завдання як для роботи на уроках, так і для домашніх завдань.
Проводить певну позакласну роботу зі свого предмету, спонукає до активної участі в підготовці та проведенні математичних тижнів, під час яких проводить конкурси і захисти творчих робіт учнів, математичні вікторини, КВК. Навчає 63 учні, з них на високому рівні – 9 (15%), на достатньому – 26 (41%), якість знань – 56%. Середній бал навчальних досягнень становить 7 балів.
Працюючи заступником директора з навчально-виховної роботи з 1988 року, проявила себе здібним ініціативним організатором педагогічного і учнівського колективів.
Відносини з колегами, учнями, батьками будує на взаємоповазі та взаєморозумінні.
ПОРТФОЛІО вчителя математики ІЛЬЇНОЇ ТЕТЯНИ ГЕОРГІЇВНИ
ЦЬОМА
ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА
учитель кваліфікаційна категорія – вища звання – старший вчитель
голова методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (за дипломом – вчитель української мови, зарубіжної літератури)
Викладає українську мову та літературу, світову літературу, художню культуру.
Закінчила Черкаський державний педагогічний університет у 1998 році. У Смілянській загальноосвітній школі I – III ступенів №6 працює з 2001 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». У 2013-2014 навчальному році – класний керівник 10 класу, завідувач кабінетом української мови та літератури. Вперше у школі навчальний кабінет оснащений проектором та мультимедійною дошкою.
Вчитель очолює шкільне методоб’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Завжди у творчому пошуку, роботи вчителя друкувались у всеукраїнських фахових виданнях. У 2013 стала співавтором колективної творчої роботи, яка була представлена на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2013» у м. Києві та відзначена дипломом учасника.
Вчителем створена система роботи з обдарованими учнями – щороку учні Людмили Олександрівни здобувають призові місця у творчих конкурсах та олімпіадах з української мови і літератури. Вікторія Ткаченко, Євгенія Зайченко, Анна Коваленко – їх знаннями та здобутками пишається вчитель.
ПОРТФОЛІО вчитель української мови та літератури ЦЬОМИ ЛЮДМИЛИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
КЛЯЧКО
ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
вчитель англійської мови (за дипломом – вчитель англійської мови, зарубіжної літератури).
Викладає англійську мову, світову літературу. День народження святкує 2 вересня.
Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет. У Смілянській загальноосвітній школі I – III ступенів №6 працює з 1999 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії». У 2013-2014 навчальному році – вперше стала класним керівником 5 класу.
Має креативне мислення, знаходиться в постійному творчому пошуку. Володіє інформаційно-комунікаційними технологіями. Організовує роботу з обдарованими учнями, які беруть участь у творчих конкурсах та олімпіадах. У 2013 стала співавтором колективної творчої роботи, яка була представлена на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2013» у м. Києві та відзначена дипломом учасника.
Організовує роботу з обдарованими учнями, які беруть участь у творчих конкурсах та олімпіадах. У 2013 стала співавтором колективної творчої роботи, яка була представлена на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2013» у м. Києві та відзначена дипломом учасника.
ПОРТФОЛІО вчителя англійської мови КЛЯЧКО ТЕТЯНИ МИКОЛАЇВНИ
БІЛОКОНЬ
ЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА
вчитель математики та фізики (за дипломом – вчитель математики і фізики)
У Смілянській загальноосвітній школі I – III ступенів №6 працює з 1994 року.
Закінчила Черкаський державний педагогічний інститут у 1991 році. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». У 2013-2014 навчальному році – класний керівник 6 класу, завідувач кабінетом математики.
Вчитель добре володіє інформаційно-комунікаційними технологіями. Використовує на уроках презентації, конструктори уроків, створює цифрові ресурси, які розміщені на сайті ЧОІПОПП. Творчі роботи вчителя надруковані у журналі «Математика у школі».
У 2013 стала співавтором колективної творчої роботи, яка була представлена на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2013» у м. Києві та відзначена дипломом учасника.
Виконує громадські доручення – займається культурно-масовою роботою у профкомі школи та обрана секретарем педради.
ПОРТФОЛІО вчителя математика та фізики БІЛОКОНЬ ЛЕСІ МИХАЙЛІВНИ
ВИНОГРАДОВА
ЛАРИСА МИХАЙЛІВНА
вчитель біології (за дипломом – вчитель біології та основ сільгосппраці).
У Смілянській загальноосвітній школі I – III ступенів №6 працює з 2001 року.
Закінчила Уманський державний педагогічний інститут у 1990 році. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». У 2013-2014 навчальному році – класний керівник 11 класу, завідувач кабінетом біології та хімії. Очолює шкільне методичне об’єднання вчитель природничо-математичних дисциплін.
Вчитель добре володіє інформаційно-комунікаційними технологіями. Використовує на уроках презентації, конструктори уроків. Займається з обдарованими учнями, які постійно беруть участь у природничих конкурсах «Колосок» та предметних олімпіадах. Учениці В.Ткаченко, О.Компанієнко під керівництвом вчителя стали призерами обласного етапу олімпіад з біології та екології.
ПОРТФОЛІО вчителя біології ВИНОГРАДОВОЇ ЛАРИСИ МИХАЙЛІВНИ
МОЦАР
РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ
вчитель фізичної культури
За час роботи у навчальному закладі вчитель зарекомендував себе як відповідальний, досвідчений педагог. Має добрі знання з предмета, який викладає. Забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов’язкових державних вимог. Уроки проводить з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу.
На уроках фізичної культури він. забезпечує інтенсивний розвиток в учнів основних рухових якостей з урахуванням сенситивних періодів розвитку дітей шкільного віку. У повсякденній роботі використовує в освітньому процесі оригінальні, інноваційні ідеї, ефективно використовує в роботі предметно-просторове середовище спортивного залу. Результати мають вихованці у грі «Котигорошко» та «Сокіл («Джура»).
Нагороджений подякою управління освіти, молоді та спорту за якісну організаційну роботу щодо участі рою «Нащадки козаків» у міському етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура) (2018р.), дипломом Української асоціації футболу як переможець ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» у Черкаській області (2019р.). У 2017 році отримав ІІ місце у спартакіаді серед педагогічних працівників з настільного тенісу.
Відзначається загальною культурою і високими моральними якостями. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів. Пропагує здоровий спосіб життя. Вболіває за рідну школу та її учнів. Серед колег, батьків та учнів користується авторитетом та повагою. Користується повагою серед колег, учнів та батьків.
ПОРТФОЛІО вчителя фізичної культури МОЦАРА РУСЛАНА ВАЛЕНТИНОВИЧА
ТІТОВА
ЛІНА ВАЛЕРІЇВНА
вчитель інформатики та трудового навчання
За час роботи у навчальному закладі проявила себе, як висококваліфікований, творчий, досвічений, грамотний, відповідальний педагог, що добре володіє методикою викладання предметів трудове навчання та інформатика. Забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов’язкових державних вимог. Уроки проводить з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Продумуєкожний етап проведення уроків, використовуючи інтерактивні вправи, різноманітні форми та методи, які розвивають розумове. логічне і математичне мислення. Вміло поєднує колективні, групові та індивідуальні форми роботи.
Вимагає від учнів глибокого розуміння теоритичних знань, вчить узагальнувати, систематизувати та застосовувати набуті знання.
Серед колег, батьків та учнів користується авторитетом та повагою. Користується повагою серед колег, учнів та батьків.
ПОРТФОЛІО вчителя інформатики та трудового навчання ТІТОВОЇ ЛІНИ ВАЛЕРІЇВНИ
КАПТЕНКО
ГАННА ВАСИЛІВНА
вчитель історії та правознавства
у 2009 році вступила на денну форму навчання до Ужгородського національного університету, історичний факультет. У 2013 році здобула ступінь “Бакалавра” і вступила на 5 курс. 2014 році отримала ступінь “Магістрас” . захистивши на відміно дипломну роботу “Радянсько – німецькі відносини у 1922 – 1941 роках”
З 01.09.2015 року працювала завідувачем художньо – естетичного та гуманітарного відділу Будинку дитячої та юнацької творчості Смілянської міської ради Черкаської області.З 2017 року – керівник гуртка по сумістництву.
Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів. Пропагує здоровий спосіб життя. Вболіває за рідну школу та її учнів. Серед колег, батьків та учнів користується авторитетом та повагою. Користується повагою серед колег, учнів та батьків.