У 3 класі з інклюзивною формою навчання в нашій школі є дівчинка Вікторія з порушенням слуху. Звісно, і навчати дитину з порушеним слухом разом з дітьми, які чують, складно, і їй самій навчатись непросто. Вона пізнає світ, грається, дружить з дітьми, які чують. Педагоги 3 класу працюють під гаслом: «Ми можемо здолати неможливе!» Вони допомагають Вікторії освоїтись в колективі дітей, які чують, намагаються подружити її з однолітками. Разом з тим, наявність у класі товариша, який не чує, підштовхує дітей з типовим розвитком сприймати його як рівного, допомагати йому, не принижуючи.
Команда педагогів: Коваленко Н.В., Шаповал Н.І., Коломієць Р.С., Секретаренко Т.Л. на чолі з директором школи Чепкою Л.О. піклуються про моральний стан Вікторії, про адаптацію її в соціумі, про забезпечення дидактичними матеріалами. Вони вивчають особливості розвитку дитини з вадами слуху, опановують певними спеціальними методичними прийомами, що полегшують дитині спілкування і процес навчання. Від того, як ставляться педагогічний та учнівський колективи школи до появи дитини з порушеним слухом, залежить її успішність у навчання та подальша життєва доля. Побажаємо Вікторії щастя.