
ДЕВІЗ ДОСЛІДНИЦЬКО – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЗА ТЕМОЮ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ “НАВЧАННЯ У РУСІ”: “ДАЮЧИ ЗНАННЯ – НЕ ВІДБИРАЙ ЗДОРОВ’Я”
Дослідно-експериментальна робота за темою «Здоров’язбережувальна технологія
«Навчання у русі» на 2016 –2020 роки
Методика впровадження освітньо-виховної технології «Навчання у русі» учнів ЗО в систему «Сім’я – школа»
Впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес
Провідна ідея Школи сприяння здоров’ю – Школи ефективного розвитку компетентної творчої особистості
Про стан фізкультурно – оздоровчої роботи з учнями:виконання заходів «Школи сприяння здоров’ю» та програми «Навчання в русі» у Смілянській загальноосвітній школі І – ІІІст. №6 у І семестрі 2020 – 2021н.р.
Про стан фізкультурно – оздоровчої роботи з учнями: виконання заходів «Школи сприяння здоров’ю» та програми «Навчання в русі» у 2019 – 2020 н. р
Інформація про роботу колективу вчителів См
ілянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №6 Смілянської міської ради Черкаської області за темою«Здоров’язбережувальна технологія «Навчання у русі» в системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів»
Наказ про дослідницько -експериментальну роботу “Н
авчання у русі” у навчальному закладі
Програма дослідно-експериментальної роботи
за темою «Здоров’язбережувальна технологія «Навчання у русі»
Схема Школа сприяння здоров’ю
Дослідницько-експериментальна робота «Навчання у русі»
Калькулятор здоров’я пропонуємо батькам